Regulamin Klif Esports Offensive

 

1. Wstęp

1.1 Niniejszy dokument zwany dalej regulaminem, określa zasady i warunki, które określają uczestnictwo w turnieju Klif Esports Offensive

1.2 Każdy z osób zgłaszająca się do turnieju zobowiązana jest do zaznajomienia się z regulaminem oraz jego przestrzegania. Przystąpienie do rozgrywek równoznaczne jest z akceptacją postanowień regulaminu

1.3 Żadna z osób biorących udział w zawodach nie może tłumaczyć się ani zasłaniać nieznajomością regulaminu, w szczególności w przypadku sytuacji zmuszającej do podjęcia działań przez organizatorów

1.4 Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z rozgrywek poszczególnych graczy w przypadku naruszenia regulaminu turnieju

1.5 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie. Organizator zmuszony jest do poinformowania uczestników imprezy o zmianach w regulaminie

 

2. Informacje ogólne

2.1 Klif Esports Offensive – „Ten turniej nie jest powiązany ani sponsorowany przez Velve Corporation lub jej licencjodawców”

2.2 Organizator – organizatorem turnieju jest Klif Esports, sekcja e-sportowa Klubu Sportowego Klif Chłapowo; ul. Gościnna 4, 84-120 Władysławowo, NIP 587-15-11-203 REGON 191999596

2.3 Uczestnik – każda osoba biorąca udział w turnieju

2.4 Administrator – członek Klif Esports, zaprezentowany przed inauguracją turnieju jako administrator

2.5 Decyzja administratora jest niepodważalna i ostateczna

2.6 Uczestnicy wyrażają zgodę na bezpłatne wykorzystanie w celach promocyjnych zdjęć oraz nagrań z ich udziałem wykonanych podczas trwania danej imprezy. Impreza nie jest imprezą masową. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania wszelkich materiałów video/foto z imprezy do promocji kolejnych wydarzeń

2.7 Uczestnik wyraża zgodą na oznaczanie go oraz wspominanie z imienia i nazwiska w postach, zdjęciach i materiałach wideo na profilach social media prowadzonych przez Klif Esports oraz powiązanych z sekcją

 

3. Przystąpienie do turnieju

3.1 Udział w rozgrywkach jest otwarty dla wszystkich osób zamieszkujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej

3.2 Udział w zawodach jest bezpłatny

3.3 Liczba uczestników turnieju ograniczona jest do 256 zawodników

3.4 Osoba zgłaszająca się do zawodów odpowiada za prawidłowości danych podanych w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku podania danych nieprawdziwych, uczestnik może zostać zdyskwalifikowany

3.5 Warunkiem udziału w turnieju jest wysłanie formularza zgłoszeniowego na stronie FaceIT najpóźniej do piątku 24 kwietnia do godz. 18:00

3.6 Uczestnik musi posiadać aktywne konto w serwisie FaceIT ( z powiązanym kontem, linkiem do profilu Facebook ), Steam oraz oryginalną, pełną wersję gry Counter Strike: Global Offensive z najnowszymi aktualizacjami oraz dostępem do internetu. W przypadku niespełnienia jednego z wymogów, zgłoszenie zostanie odrzucone

3.7 Osoby biorące udział w zawodach myszą potwierdzić swoją obecność przed rozpoczęciem turnieju w dniu planowanych rozgrywek między godz. 18:00 do 18:55 na stronie turniejowej w celu weryfikacji

3.8 Uczestnik ma prawo zrezygnować z turnieju w trakcie jego trwania. Rezygnacja jest równoznaczna z przyznaniem walkowera / walkowerów ( porażki ) na niekorzyść rezygnującego oraz zakończeniem uczestnictwa w dalszych rozgrywkach

 

4. Informacje o przebiegu zawodów

4.1 Turniej nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 201 poz. 1540).

4.2 Impreza jest promocją Klubu Sportowego Klif Chłapowo oraz gry Counter Strike: Global Offensive.

4.3 Zawody odbywają się w ciągu jednego dnia. Planowany start turnieju to piątek, 24 kwietnia godz. 19:00, zakończenie ok godz. 22:00

4.4 Przebieg turnieju w tym harmonogram, drabinka pucharowa oraz rejestracja i weryfikacja wyników spotkań prowadzone są za pośrednictwem serwisu on-line znajdującego się pod adresem FaceIT.com

4.5 Turniej będzie odbywać się w formie meczu 1 na 1 ( 1 versus 1 ) w oparciu o drabinkę pucharową pojedynczej eliminacji ( przegrywający odpada ), a mecze będą rozgrywane w systemie BO1, best of one ( do jednego wygranego meczu ). Wszystkie kolejne spotkania będą rozgrywane najszybciej jak to możliwe, czyli gdy zawodnik A ukończy i wygra swój mecz, musi poczekać aż zawodnik B również wygra swój mecz. Wtedy utworzy się bezpośrednie spotkanie pomiędzy nimi, dzięki czemu utrzymana zostaje płynność rozgrywek

4.6 Mecze półfinałowe oraz finał zostaną nagrane i skomentowane oraz zaprezentowane w czasie trwania transmisji live na profilu Klif Esports w serwisie Facebook, dzień po zakończeniu rozgrywek

4.7 Każdy Uczestnik ma obowiązek stawić się do meczu o czasie wyznaczonym przez Administratora. Po przekroczeniu 10 minut od wyznaczonej godziny, Uczestnik, który nie stawił się na czas, może zostać ukarany walkowerem. Informacja o braku Uczestnika w ustalonym czasie powinna zostać zawarta w komentarzu lub w stworzonym proteście do meczu

4.8 W przypadku, gdy któryś z Uczestników nie może połączyć się do meczu, należy zgłosić się do Administratora. W takim przypadku Administrator ma prawo do wylosowania zwycięzcy tego meczu. Gdy podczas gry występują tzw. lagi, należy przerwać go maksymalnie do 15 minuty i zgłosić protest meczowy. Administracja może poprosić graczy o wynik prędkości łącza. Kiedy wynik osiągnie mniejszą prędkość pobierania niż 10MB oraz wysyłania 1MB, Uczestnik może zostać usunięty z meczu. Organizator oraz Administrator nie odpowiadają za jakość połączenia Uczestników

4.9 Każdy z Uczestników zobowiązany jest zachowywać się w odpowiedni sposób oraz z szacunkiem w stosunku do pozostałych uczestników, Administratora oraz innych osób trzecich

4.10 Każdy Uczestnik powinien zachowywać odpowiednią postawę oraz kulturę osobistą i kulturę wypowiedzi. Uczestnicy zobowiązani są rozstrzygać wszelkie spory w sposób kulturalny, z poszanowaniem innych uczestników. Zachowania wyrażające agresję słowną i fizyczną, groźby lub zastraszanie, a także naruszające powszechnie obowiązujące prawo, dobra osobiste, prawa czy obowiązki innych osób, traktowane będą jako stanowiące podstawę do nałożenia kary w sposób, jaki Administrator uzna za adekwatny, z dyskwalifikacją włącznie. Tak samo traktowane będą wszelkie porozumienia pomiędzy Uczestnikami, mającymi na celu osiągnięcie określonego wyniku niezgodnie z założeniami i zasadami turnieju, w tym w szczególności wszelkie ustalenia uczestników dotyczące unikania zadawania obrażeń lub gry w sposób uznawany za niestandardowy, mający na celu umożliwienie wygranej przeciwnikowi (tzw. Soft play)

4.11 Ponadto, zabronione, pod karą dyskwalifikacji, jest:
A) wprowadzanie i wykorzystywanie jakiejkolwiek modyfikacji klienta gry (tzw. Hacking)
B) wykorzystywanie urządzeń i/lub programów ingerujących lub wpływających na rozgrywkę, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Administratora (tzw. Cheating)
C) celowe (tj. bez konkretnego i zakomunikowanego powodu) rozłączanie się przed zakończeniem danej rozgrywki
D) celowe wykorzystanie błędu występującego w grze, dla uzyskania określonego celu, w sytuacji (tzw. Exploiting)
E) udostępnianie osobom trzecim konta na FaceIT, celem umożliwienia uczestnictwa w rozgrywce turniejowej zamiast Uczestnika

4.12 W jakichkolwiek sytuacjach spornych decydujące słowo posiada administrator

4.13 W przypadku wystąpienia problemów technicznych / niesportowego zachowania należy zgłaszać się w trakcie trwania spotkania do administratora

4.14 Wszelkie kwestie zgłaszane po zakończeniu spotkania nie będę rozstrzygane

 

5. Nagrody

5.1 Rozróżnia się nagrody dla uczestników zajmujących ostatecznie:

A) 1 miejsce – pamiątkowy puchar

B) 2 miejsce – pamiątkowy puchar

C) 3 miejsce – pamiątkowy puchar

5.2 Opcjonalnie: dyplomy oraz nagrody rzeczowe dla miejsc 1-3

5.3 Jako nagrody rzeczowe uznaje się wszelkie rzeczy materialne z wyłączeniem pieniędzy takie jak bony podarunkowe, elektronika, odzież itp.

5.4 Dostarczenie nagród odbywa się wysyłką za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt wysyłki zostaje w pełni sfinansowany ze środków Organizatora.

5.5 Uczestnicy zobowiązują się do przesłania Organizatorowi co najmniej jednego zdjęcia z otrzymanymi nagrodami w terminie do 24 godzin po otrzymaniu przesyłki. Na fotografii powinien znajdować się Uczestnik z widoczną w pełni twarzą oraz barkami wraz z otrzymanym nagrodami. Wymogiem jest zdjęcie w minimalnej rozdzielczości 8 Mpix, nierozmyte, dobrze naświetlone o kadrze w pozycji poziomej.

 

6. Postanowienia końcowe

6.1 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy z przeprowadzeniem turnieju, jeżeli nastąpiły one na skutek wydarzeń niezależnych oraz zdarzeń, których organizator nie mógł przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.

6.2 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość połączenia internetowego gracza oraz za wszelkie kwestie wynikające z tego tytułu.

6.3 Wszelkie inne kwestie dotyczące imprez prowadzonych przez Klif Esports rozstrzygane są przez organizatorów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *